Sovita, prvi na področju
zagotavljanja prehranskih
in podpornih storitev

Že 30 let za vaš lepši del dneva

Naša zgodba

Naša zgodba sega v leto 1995, ko smo pod okriljem mednarodnega prehranskega podjetja Sodexo, pričeli z izvajanjem gostinskih storitev pri nas. Najprej na lokalnem nivoju, že v nekaj letih smo poslovanje razširili na vso Slovenijo.

25 letno sodelovanje z največjo globalno mednarodno skupino Sodexo je pomembo zaznamovalo naše podjetje: v slovenskem prostoru smo največje, najbolj prepoznavno, izkušeno in finančno stabilno podjetje s področja prehranskih storitev ter pozitivno podobo v širši javnosti, ki jo ohranjamo še danes, ko že nekaj let hodimo po samostojni poti kot družba Sovita.

Naši trdni temelji stojijo na bogatih znanjih in strokovnosti, ki smo jih pridobili v mednarodnem okolju – neprecenljiv tuj know-how in dobre prakse, zelo uspešno plemenitimo z izkušnjami iz lokalnega okolja.

Ponosni smo, da smo edino podjetje v Sloveniji, ki poleg prehranskih storitev zagotavlja tudi t.i. Facility Management storitve – čiščenje prostorov, recepcijska služba, kurirska služba, management sejnih sob, upravljanje z voznim parkom, vzdrževanje elektro in strojnih inštalacij, servisiranje klimatskih naprav ipd.

600

zaposlenih

Lastna

služba za kakovost

Največji

ponudnik gostinskih storitev

40.000

obrokov dnevno

30

let tradicije

Pri delu nas motivirajo vaše zadovoljstvo in pristna poslovna partnerstva.

Kontakti zaposlenih

Cvetka Franko

Direktorica družbe

Urška Rudel

Splošne informacije

Nataša Krašovec

Področna vodja prodaje & marketing

Mojca Šiker

Področna vodja prodaje

Miha Mlakar

Regijski operativni vodja Zahodna Slovenija

Fanika Jenič

Regijska operativna vodja Vzhodna Slovenija

Darja Ceglar

Vodja kadrovske službe

Irena Žolnir

Vodja službe za kakovost in higieno

Irena Zupan

Direktorica financ in računovodstva

Tomaž Slatnar

Tomaž Slatnar

Vodja Cateringa

Mojca Gostiša

Direktorica nabave

Naše vrednote

Timsko delo

Združujemo moč raznolikosti znanj, medsebojne pomoči, dobre komunikacije in povezanosti kolektiva, ki skupaj pripomorejo k uspešnemu opravljanju dela.

Odličnost storitev

Le najboljše je dovolj dobro za nas in vas. Pri svojem delu postavljamo visoke standarde in stremimo k uresničevanju vaših pričakovanj.

Razvoj

Stremimo k stalnemu izboljševanju in razvoju storitev ter iskanju novih priložnosti, ki tako nam, kot našim partnerjem omogočajo večjo konkurenčnost na trgu.

Stabilnost poslovanja

Finančna stabilnost zagotavlja dolgoročno uspešnost in možnost prilagajanja hitrim spremembam. Naši zaposleni, dobavitelji in partnerji so z nami v varnih rokah.

Naša odgovornost

Vsak dan prevzemamo odgovornost za več kot 40.000 obrokov. Skrbimo, da so obroki zdravi in uravnoteženi ter goste naših restavracij spodbujamo k zdravemu življenjskemu slogu. Redno in kakovostno prehranjevanje vpliva na dobro počutje posameznika, njegovo zdravje in uspešnost pri delu, le to pa tudi na uspešnost podjetja.

Prehranske storitve za naše goste skrbno načrtujemo. Zavedamo se, da so potrebe in okusi različnih ciljnih skupin zelo različne, zato za vsakega poslovnega partnerja poiščemo unikatno rešitev, ki v največji meri zadovolji njihove potrebe.

Naša odgovornost je tudi zagotavljanje najboljših pogojev za poslovanje naših partnerjev. Medtem, ko mi kakovostno opravljamo vaše sekundarne storitve, se vi lahko popolnoma osredotočate na doseganje svojih poslovnih ciljev.

Pri delu nas motivirajo vaše zadovoljstvo in pristna poslovna partnerstva.

Družbena odgovornost

Družbeno odgovoren delodajalec

Smo prvo podjetje v Sloveniji, ki je pridobilo certifikat Družbeno odgovoren delodajalec. Osnovni certifikat smo leta 2023 nadgradili v naprednega. Certificirane imamo vse 4 stebre, na katerih nenehno iščemo izboljšave, predvsem za delovne pogoje in zadovoljstvo zaposlenih.

#POMAGAMOSKUPAJ

V lokalno okolje se vključujemo tudi s humanitarnimi akcijami. Izvajamo različne aktivnosti za zbiranje sredstev za nakup živil za socialno ogrožene družine pod imenom #pomagamoskupaj. Aktivnosti potekajo skozi celo leto, sodelujemo s petimi nevladnimi organizacijami.

Podpiramo lokalne skupnosti

Prispevamo k stabilnemu trajnostnemu in ekonomskemu razvoju lokalnih skupnosti, v katerih smo prisotni. Prednost dajemo hrani, ki je pridelana v Sloveniji, na tak način podpiramo domača delovna mesta. Izbiramo lokalne dobavitelje in v svojih obratih zaposlujemo lokalne delavce.

Okoljske aktivnosti – (vsak) dan z manj odpadki

Goste naših restavracij nagovarjamo k odgovornemu odnosu do okolja. Naša pomembna aktivnost je pobuda za zmanjšanje količine zavržene hrane. Izobražujemo, ozaveščamo o problematiki, merimo rezultate in dosegamo konkretne izboljšave.

Kakovost

Certifikati kakovosti

V Soviti poslujemo v skladu s predpisanimi standardi za gostinsko dejavnost (HACCP) ter standardi kakovosti (ISO 9001), okoljskim standardom (ISO 14001), družbeno odgovoren delodajalec (DOD certifikat), smo tudi imetnik certifikata o Ekološki pridelavi in predelavi kmetijskih proizvodov ter certifikata Prava izbira in certifikata Zelena smer.

Odgovornost nabavne službe

Naša storitev bo dovolj kakovostna le, če bomo pravilno izbrali dobavitelje, zato je njihov izbor skrbno načrtovan proces. Merilo za izbor je lokalnost, kakovost vhodnih surovin, prilagodljivost ter logistična zmogljivost. Dobavitelji morajo spoštovati Etični kodeks.

Zagotavljanje varnosti hrane in higiene

Za nadzor higiene in varnosti hrane imamo organizirano lastno službo za kakovost in higieno, sodelujemo tudi z Nacionalnim inštitutom za javno zdravje.